MyOTHERSIDE

Címkék

Utolsó kommentek

  • Littlewood: Ez nagyon tetszik. El tudtam képzelni. (2012.12.19. 08:08) Ölelés
  • Tirgit: @tame the shrew: köszi! jó szemezgetést! (2011.04.17. 20:07) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Ez a vers annyira szép, hogy az már fáj. (2011.04.13. 21:28) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Huhhh, elállt a szavam ettől a verstől. Mi minden van ebben a négy sorban ! (2011.04.13. 21:27) -
  • tesz-vesz: a vége tetszik (2010.02.20. 19:04) Az első ember
  • Utolsó 20

HTML

Sakk I.

2008.12.08. 23:03 | Tirgit | Szólj hozzá!

V. Varga TiborSakk


I.


1. Ez egy sakkjátszma.

Minden világos.

Van egy világos,

és vagy egy

nem olyan sötét.

Kezdjünk játszani kérlek.

 

2. Egyenlőek vagyunk.

Az elejétől.

Néha én, néha Te

mész elöl.

Menekülök, menekülsz

valaki elől.

Profi sakk.

Rejtett indulatok?

Vagy őszinte vagyok?

 

3. Minden bábu egy egy titok

Leütök amennyit bírok,

Üsd le Te is ami zavar.

Túl sok kérdés

Vihart kavar.

 

4. Hullnak a bábuk,

lassan ketten maradunk.

De eddig is így voltunk...

Király,

Királynő,

64 négyzet.

Keressük egymást,

és keres minket

a végzet.

 

5. Mígnem egyszer

titokzatos

szél kél

h1 – a8 irányban...

 

Lassan egybefújja

a két bábut.

egy mezőn állunk,

ki tudja meddig.

 

Pepita síkságon

összeforrt szürke,

Szerelmünket egyedül a

Véletlen szülte.

 

Címkék: vers többrészes varga tibi

A bejegyzés trackback címe:

https://myotherside.blog.hu/api/trackback/id/tr12812276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása