MyOTHERSIDE

Címkék

Utolsó kommentek

  • Littlewood: Ez nagyon tetszik. El tudtam képzelni. (2012.12.19. 08:08) Ölelés
  • Tirgit: @tame the shrew: köszi! jó szemezgetést! (2011.04.17. 20:07) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Ez a vers annyira szép, hogy az már fáj. (2011.04.13. 21:28) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Huhhh, elállt a szavam ettől a verstől. Mi minden van ebben a négy sorban ! (2011.04.13. 21:27) -
  • tesz-vesz: a vége tetszik (2010.02.20. 19:04) Az első ember
  • Utolsó 20

HTML

Párhuzamos univerzum

2014.09.16. 00:25 | Tirgit | Szólj hozzá!

V. Varga TiborPárhuzamos univerzum

 

Egy párhuzamos univerzumból

Valaki felém int,

Egy másik dimenzióból

Valaki rámkacsint.

Megszületik egy gondolat.

 

Őrült sebességgel zuhan

Önmagába az idő,

Szél támad ahogy találkozik

Levegő és antilevegő,

Semmivé válik a tér.

 

Egy dupla hurokban

Kezet fogok magammal

És ahogy megérintjük egymást,

S anyag találkozik anyaggal,

Megértek mindent,

Enyém a világ.

Címkék: vers varga tibi

A bejegyzés trackback címe:

https://myotherside.blog.hu/api/trackback/id/tr626701877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása