MyOTHERSIDE

Címkék

Utolsó kommentek

  • Littlewood: Ez nagyon tetszik. El tudtam képzelni. (2012.12.19. 08:08) Ölelés
  • Tirgit: @tame the shrew: köszi! jó szemezgetést! (2011.04.17. 20:07) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Ez a vers annyira szép, hogy az már fáj. (2011.04.13. 21:28) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Huhhh, elállt a szavam ettől a verstől. Mi minden van ebben a négy sorban ! (2011.04.13. 21:27) -
  • tesz-vesz: a vége tetszik (2010.02.20. 19:04) Az első ember
  • Utolsó 20

HTML

Az első ember

2009.10.27. 05:17 | Tirgit | 1 komment

V. Varga TiborAz első ember


Kész vagyok.

Tényleg. Elkészültem.

Felettem süt.

Alattam csobog.

Alattam dobog.

Hozzám szól,

Elolvadok.

És azt mondanám.

Jól van.

Jól van ez így.

Név nélkül hív,

És ha ezt teszi,

Megyek.

És eszem bármiből,

Ha azt mondja,

Egyek.

Mert belőle vagyok,

S Ő belőlem ered.

 

Név nélkül hív,

És ha ezt teszi,

Megyek.

 

Hová? Mindegy.

Mindegy ha Veled.

Címkék: vers varga tibi

A bejegyzés trackback címe:

https://myotherside.blog.hu/api/trackback/id/tr201477912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása