MyOTHERSIDE

Címkék

Utolsó kommentek

  • Littlewood: Ez nagyon tetszik. El tudtam képzelni. (2012.12.19. 08:08) Ölelés
  • Tirgit: @tame the shrew: köszi! jó szemezgetést! (2011.04.17. 20:07) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Ez a vers annyira szép, hogy az már fáj. (2011.04.13. 21:28) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Huhhh, elállt a szavam ettől a verstől. Mi minden van ebben a négy sorban ! (2011.04.13. 21:27) -
  • tesz-vesz: a vége tetszik (2010.02.20. 19:04) Az első ember
  • Utolsó 20

HTML

Titok

2013.02.27. 20:22 | Tirgit | Szólj hozzá!

V. Varga TiborTitok

Van itt valami, valami elfeledett, sötét,

Koszos, szöszös, poros valami, egy hazugság...

Poroljuk le együtt, nézzük meg üvegből van e.

 

Átlátszó.

 

Érthető, karcos, de mégis tiszta,

Ha a nap felé fordítanád hallanád a hangját,

És ha felvennéd: a szivárványt játszaná vissza.

 

Megértheted.

 

Raktározd el, nyeld le, emlékezz.

Mert ha nem teszed és visszaejted a dobozba,

Nekem nem kesereghetsz mikor majd megint

Éhes leszel egy titokra.

Címkék: vers varga tibi

A bejegyzés trackback címe:

https://myotherside.blog.hu/api/trackback/id/tr655108904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása