MyOTHERSIDE

Címkék

Utolsó kommentek

  • Littlewood: Ez nagyon tetszik. El tudtam képzelni. (2012.12.19. 08:08) Ölelés
  • Tirgit: @tame the shrew: köszi! jó szemezgetést! (2011.04.17. 20:07) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Ez a vers annyira szép, hogy az már fáj. (2011.04.13. 21:28) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Huhhh, elállt a szavam ettől a verstől. Mi minden van ebben a négy sorban ! (2011.04.13. 21:27) -
  • tesz-vesz: a vége tetszik (2010.02.20. 19:04) Az első ember
  • Utolsó 20

HTML

Hajnalban

2013.02.26. 23:23 | Tirgit | Szólj hozzá!

V. Varga TiborHajnalban

Hajnalban felkeltem, kisásított magából az ágy.

Felültem, még senki sem volt ébren, egyedül

Figyeltem hogyan lesz feketéből szürke,

Szürkéből kék, kékből sárga az utca,

Hogyan lesz hangtalanból zűrzavar,

Halálból káosz, álomból ébrenlét,

Belőlem valaki.

 

Te ismertél, te tudnád hogy ez nincs rendjén,

Felkelni? Hajnalban? Kérdeznéd, ráncolnád

A homlokod, hogy mi lelt engem

Miért fordult ki magából a lelkem,

Miért folyik vér ott, ahol nem

Szokott, miért borult fel a rend,

Szűnt meg most a csend.

 

Megváltoztál. Megváltoztam én is, azt hiszem

Nagyon, máshogy látom a hajnalt,

Azt hiszem most szépnek,

Az éjjelt sem tekintem már

Puszta feketének, inkább valami

Sötét tudásnak, bekebelezek mindent,

Az emlékedet is, így dőlök vissza aludni,

Még van pár órám reggelig.

Címkék: vers varga tibi

A bejegyzés trackback címe:

https://myotherside.blog.hu/api/trackback/id/tr475107519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása