MyOTHERSIDE

Címkék

Utolsó kommentek

  • Littlewood: Ez nagyon tetszik. El tudtam képzelni. (2012.12.19. 08:08) Ölelés
  • Tirgit: @tame the shrew: köszi! jó szemezgetést! (2011.04.17. 20:07) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Ez a vers annyira szép, hogy az már fáj. (2011.04.13. 21:28) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Huhhh, elállt a szavam ettől a verstől. Mi minden van ebben a négy sorban ! (2011.04.13. 21:27) -
  • tesz-vesz: a vége tetszik (2010.02.20. 19:04) Az első ember
  • Utolsó 20

HTML

Mennyivel jobb lenne...

2009.03.06. 16:50 | Tirgit | 1 komment

V.  Varga TiborMennyivel jobb lenne...


Mennyivel jobb lenne,

ha  mondjuk két ember egymásnak hátat fordítván

bocsánatot kérne egymástól, nem pedig az lenne,

hogy az egyik ordibál, és csak a másik kér bocsánatot,

és akkor elgondolkozik az egész világ, tehát mindenki

más (mindenki másképp, mert mindenki más kép,

más képe ennek az egésznek, igazából egy fényképező,

ami rögzíti ezt az apróságot, és a lénye lényegtelenné

válik, csupán ebből az aspektusból lesz fontossá,

hogy értékelje ezt, hogy az egyik ember bocsánatot kér,

míg a másik ordibál), hogy most ki is áll feljebb,

az aki túlél, vagy épp az, ki túlélni enged.

 

Címkék: gondolat monológ varga tibi

A bejegyzés trackback címe:

https://myotherside.blog.hu/api/trackback/id/tr95985663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jankó 2009.03.07. 14:57:38

haló
a
Mennyivel jobb lenne...
és az
o tempora mores -
nagyon jól sikerült. szerintem
persze itt-ott nem értem
igaz, hogy meg nem mértem,
de az is igaz, hogy virsli.
ezen kívül, a műhelyezéseken egymást fogjuk kivesézni,
majd gyere, és majd téged is.
De tényleg nagyon teccenek
haló
süti beállítások módosítása