MyOTHERSIDE

Címkék

Utolsó kommentek

  • Littlewood: Ez nagyon tetszik. El tudtam képzelni. (2012.12.19. 08:08) Ölelés
  • Tirgit: @tame the shrew: köszi! jó szemezgetést! (2011.04.17. 20:07) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Ez a vers annyira szép, hogy az már fáj. (2011.04.13. 21:28) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Huhhh, elállt a szavam ettől a verstől. Mi minden van ebben a négy sorban ! (2011.04.13. 21:27) -
  • tesz-vesz: a vége tetszik (2010.02.20. 19:04) Az első ember
  • Utolsó 20

HTML

Újra

2013.09.29. 20:56 | Tirgit | Szólj hozzá!

V. Varga TiborÚjra

Újra életet ébreszteni testben,

Hajnalt adni annak ki feledte

Milyen lélegezni a felszálló párát,

Kinek nem díszítik színek az álmát,

Ki már rég nem gondolt reggelekre,

Téli álomban zuhant csak remegve,

Markolva könnyáztatta párnát.

Hervadt csokorban adtad vissza

Lelkemet. Valami új, mégis

Valami ismerős jár át.

Címkék: vers varga tibi

A bejegyzés trackback címe:

https://myotherside.blog.hu/api/trackback/id/tr155539951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása