MyOTHERSIDE

Címkék

Utolsó kommentek

  • Littlewood: Ez nagyon tetszik. El tudtam képzelni. (2012.12.19. 08:08) Ölelés
  • Tirgit: @tame the shrew: köszi! jó szemezgetést! (2011.04.17. 20:07) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Ez a vers annyira szép, hogy az már fáj. (2011.04.13. 21:28) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Huhhh, elállt a szavam ettől a verstől. Mi minden van ebben a négy sorban ! (2011.04.13. 21:27) -
  • tesz-vesz: a vége tetszik (2010.02.20. 19:04) Az első ember
  • Utolsó 20

HTML

Manderley-ház

2012.01.16. 16:09 | Tirgit | Szólj hozzá!

Bata Gábor - Manderley-ház


Úgy sértett e jégmosoly és csak ő nézett így!

Suttogó percek rebbenő árnyalak
Köröttem holt lelkek szárnyalnak
Suhanó csend néma szoba
Álmom riadtan rebben tova
Szorítom magamhoz kedvesem
Nem adom nem veszi el senki sem.
Miért hűl ki a kezem? Miért remegek?
Haláltáncban surrogó dalok rebbennek
Fülemben cseng. Meghalt ő…. Megfulladt.
Végtelen éj. Nem hiszem, hogy elmúlhat.
Hallgatom, hogy sóhajt e még
Kerülget vad hideglelés.
De megérzem aztán szíve dobban
Megnyugvás tüze szívembe lobban.

Készen állj…
Jöjj szörnyű az éj…
A halálnak terád ma van ideje….

Címkék: vers bata gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://myotherside.blog.hu/api/trackback/id/tr483555661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása