MyOTHERSIDE

Címkék

Utolsó kommentek

  • Littlewood: Ez nagyon tetszik. El tudtam képzelni. (2012.12.19. 08:08) Ölelés
  • Tirgit: @tame the shrew: köszi! jó szemezgetést! (2011.04.17. 20:07) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Ez a vers annyira szép, hogy az már fáj. (2011.04.13. 21:28) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Huhhh, elállt a szavam ettől a verstől. Mi minden van ebben a négy sorban ! (2011.04.13. 21:27) -
  • tesz-vesz: a vége tetszik (2010.02.20. 19:04) Az első ember
  • Utolsó 20

HTML

A kert, ész

2008.10.20. 01:40 | Bata Gábor | 1 komment

Bata Gábor: A kert, ész

 

Ó mezzztelen ember

Hallgassz moszt meg engem!

Jót akarssz, vagy sszemmit

Ne unatkozzz ennyit.

Titka tiéd nem lessz

Azzz életnek kedvessz.

Ha vágyad hibátlan

Hiába cináltam

Hiába tekertem

Köréd forró tessztem

De fegyverem élessz

Ha nem hisszed tévedssz

Cak add lejjebb mércéd

Buta álmok fércét

Ssssz elnyellek egésszen

Te lehetssz merésszen

Sszaját sszíved boltossza

A Kutya ssze oldozzza

El többé lelkedet

Magad hozzzám kergetted

Elhagyott azzz értelem

Hát gyere éssz égj velem!

Címkék: vers kertész bata gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://myotherside.blog.hu/api/trackback/id/tr85722421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása