MyOTHERSIDE

Címkék

Utolsó kommentek

  • Littlewood: Ez nagyon tetszik. El tudtam képzelni. (2012.12.19. 08:08) Ölelés
  • Tirgit: @tame the shrew: köszi! jó szemezgetést! (2011.04.17. 20:07) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Ez a vers annyira szép, hogy az már fáj. (2011.04.13. 21:28) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Huhhh, elállt a szavam ettől a verstől. Mi minden van ebben a négy sorban ! (2011.04.13. 21:27) -
  • tesz-vesz: a vége tetszik (2010.02.20. 19:04) Az első ember
  • Utolsó 20

HTML

Mellékhajtás

2008.09.05. 20:14 | Bata Gábor | 5 komment

Bata Gábor: Mellékhajtás

 

Kimerült, leégett.

Mint egy elem. Mint egy motor.

Motor.... Ha már itt van írj bele egy elektromotort. Motrot. Vagy ilyesmit.

Az vicces. Meg olyan art-os.

Húh ez durva. Te is flashelsz??? Jajaja. Vicces lenne ha abszurd is lenne kicsit.

Jól van. Nőjön Hófehérke kezéből paradicsomkaró,

Goethe szeméből meg maró

sav. folyjon.

Minek rím ide???

De ha vannak legyenek sokan

És olyan o-kosan

Mint ez itt.

Mindenre szarok

ÉN vagyok a művészet, ÉÉÉN vagyok a zene

Mindennek az alja mindennek a teteje.

Írhatok akár a hányásomról ódát,

Nem iszom én már se vizet, se szódát.

A világról már mindent régesrégen tudok.

Üldöz az életem őelőle futok.

Mint rapper a gettóból onnan jövök én

Unottan cigizve a Művészváros főterén.

Tanulni csak azért, hogy kifordítsam versben

Saját elméletem Platónnal keverjem.

Nem vagyok még harminc, de májam már nincsen,

Nem baj ha meghalok csak haljak meg ingyen.

 

Ott jártam köztetek tudom ki az Isten

Annál nagyobb kegyelem e világon nincsen

Hogy Ti még éltek és rímeket faragtok

Üres kukákra rugókat aggattok.

Művészet mögött a kifacsart élet

Ami bármit is csak belőve érhet.

Megtanultam a célt már előttem lebeg

Kerüljem örökre ezt a korcs életet.

Címkék: vers bata gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://myotherside.blog.hu/api/trackback/id/tr2650269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tirgit · http://myotherside.blog.hu/ 2008.09.05. 23:24:15

pár hiba azért van benne, de zseniális!
meg érthető!
következő felolvasóesten mindenképp ezt kell..

Kiko 2008.09.06. 11:17:14

az a durva, hogy nem voltam ott a felolvasó esten, mégis azzal hoztam összefüggésbe. jó. a rímek közül vannak nagyon frappánsak. gratula.

a végén, az utolsó versszaknál, sztem jobb lenne egy kötött szótagszám (ami az első és a harmadik sorban megvan), de ez lehet, h kukacoskodás.

Jankó 2008.09.14. 23:14:21

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy pontosan mit jelent az: ingyen meghalni, egy verset például lehet ingyen adni? Szerintem semmit sem lehet ingyen adni. Ilyen, hogy ingyen, nincs. Nincs mögöttes tartalma ennek a szónak. A szeretet például a legnagyobb ár a legnagyobb szolgáltatásért. Csak néha nagyon szar a piaca. Csak az ár itt azért rossz metafora, mert nem luxuscikk. Vagy az?

Bata Gábor 2008.09.15. 10:47:22

Áá én itt inkább a tarhálós életformára utaltam mint másra de persze 100 értelmezés lehet:)

Tirgit · http://myotherside.blog.hu/ 2008.09.15. 11:33:58

"A szeretet a legnagyobb ár a legnagyobb szolgáltatásért."
Szerintem nem.
Ha a szeretet már valamiért van, akkor azt már nem szeretetnek hívják. Ha a szeretetnek van célja, akkor az nem szeretet. Akkor az akarás, vagy vágy. A vágy és a szeretet nagyon közel mégis nagyon messze vannak egymástól, pont emiatt.
Ez a gondolat ingyen volt!
süti beállítások módosítása