MyOTHERSIDE

Címkék

Utolsó kommentek

  • Littlewood: Ez nagyon tetszik. El tudtam képzelni. (2012.12.19. 08:08) Ölelés
  • Tirgit: @tame the shrew: köszi! jó szemezgetést! (2011.04.17. 20:07) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Ez a vers annyira szép, hogy az már fáj. (2011.04.13. 21:28) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Huhhh, elállt a szavam ettől a verstől. Mi minden van ebben a négy sorban ! (2011.04.13. 21:27) -
  • tesz-vesz: a vége tetszik (2010.02.20. 19:04) Az első ember
  • Utolsó 20

HTML

Ockham borotvája

2008.06.11. 17:33 | just looking | 3 komment

A Kálvin és a Szabó Ervin tér közötti szűk járdarész, két ember jó, ha elfér egymás mellett. Jobbra korlát, balra üzletek.
Vak nő próbál valahogy átvergődni, de csak lassan tud haladni a sok ember közt. Igyekszik a fal mellé lehúzódni a tömeg elől, de hiába próbálja pásztázni pálcájával az előtte lévő utat, pechére nekimegy egy utcára kirakott próbababának és feldönti.
Ketten lépünk oda visszaállítani a babát, miközben szegény nő még kissé mindig meg van zavarodva, nem nagyon érti, mi történt, úgyhogy a fickó, aki szintén segített, odamegy hozzá, hogy megnyugtassa, és arrébb viszi a tömeg közepéből, miközben én még mindig a próbababával babrálok, hogy úgy-ahogy egyenesen álljon.
Egyszer csak a hátam mögött felcsattan egy épp arra sétáló középkorú nő, jó hangosan, felém fordulva:
"Milyen istenverte barom az, aki nem lát egy próbababát?"

Címkék: utcazaj

A bejegyzés trackback címe:

https://myotherside.blog.hu/api/trackback/id/tr8515077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tirgit · http://myotherside.blog.hu/ 2008.06.11. 20:42:19

Ha nem akkor óriási ötlet és nagyon jó, ha megtörtént, akkor meg iszonyúan jellemző...

just looking 2008.06.13. 12:50:42

95%-ban igaz, a nő nem szólt be, csak nagyon rosszallóan bámult, de erős a gyanúm, hogy valami ilyesmire gondolt...
süti beállítások módosítása