MyOTHERSIDE

Címkék

Utolsó kommentek

  • Littlewood: Ez nagyon tetszik. El tudtam képzelni. (2012.12.19. 08:08) Ölelés
  • Tirgit: @tame the shrew: köszi! jó szemezgetést! (2011.04.17. 20:07) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Ez a vers annyira szép, hogy az már fáj. (2011.04.13. 21:28) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Huhhh, elállt a szavam ettől a verstől. Mi minden van ebben a négy sorban ! (2011.04.13. 21:27) -
  • tesz-vesz: a vége tetszik (2010.02.20. 19:04) Az első ember
  • Utolsó 20

HTML

Vall(om)ás

2008.06.01. 16:16 | Bata Gábor | Szólj hozzá!

Bata Gábor: Vall(om)ás

/Éva hol vagy?/

 

Ádám a kiűzetés után

Csak állt, szédült és nézett bután.

Akkor értette meg mi történt

Mikor megtudta az új törvényt.

Vissza nem megy soha már,

A régi élet tovaszáll.

Hideg, sötét, üres világ,

Hangja a pusztába kiált.

Pedig látta belülről a kertet,

De most már érti: nem nyerhet.

Van hát vég és üresség,

Néma csend és süketség.

Nincs segítség hideg órán,

Elnyomja szavát az orkán.

Az Egy ki hívná elfordult

Az egész világ kicsorbult.

 

Itt élek az üres síkon.

Oh csak tudnám, meddig bírom

Címkék: vers vallomás bata gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://myotherside.blog.hu/api/trackback/id/tr79497855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása