MyOTHERSIDE

Címkék

Utolsó kommentek

  • Littlewood: Ez nagyon tetszik. El tudtam képzelni. (2012.12.19. 08:08) Ölelés
  • Tirgit: @tame the shrew: köszi! jó szemezgetést! (2011.04.17. 20:07) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Ez a vers annyira szép, hogy az már fáj. (2011.04.13. 21:28) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Huhhh, elállt a szavam ettől a verstől. Mi minden van ebben a négy sorban ! (2011.04.13. 21:27) -
  • tesz-vesz: a vége tetszik (2010.02.20. 19:04) Az első ember
  • Utolsó 20

HTML

Insomnia

2014.09.11. 23:31 | Tirgit | Szólj hozzá!

V. Varga TiborInsomnia

 

Megbántam hogy kimozdultam,

Az ágyamban a helyem,

Egy újabb átszendvedett éjjel

Izzadt fekhelyemen.

Napok óta itt, napok óta fenn,

Kizökkentett a felfoghatatlan.

Lehunyom a szemem.

Várok. Talán nem jut eszembe

Semmi és lassan vége,

Néhány óra álmot lopok

Az üresség helyére.

Várok. Fékeveszett gondolatok

Cikáznak össze vissza,

Megadom magam magamnak,

Egy cigaretta hajnali négykor

Vacogva, majd nekikezdek

egy álmatlan dalnak. 

Címkék: vers varga tibi

A bejegyzés trackback címe:

https://myotherside.blog.hu/api/trackback/id/tr816690885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása