MyOTHERSIDE

Címkék

Utolsó kommentek

  • Littlewood: Ez nagyon tetszik. El tudtam képzelni. (2012.12.19. 08:08) Ölelés
  • Tirgit: @tame the shrew: köszi! jó szemezgetést! (2011.04.17. 20:07) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Ez a vers annyira szép, hogy az már fáj. (2011.04.13. 21:28) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Huhhh, elállt a szavam ettől a verstől. Mi minden van ebben a négy sorban ! (2011.04.13. 21:27) -
  • tesz-vesz: a vége tetszik (2010.02.20. 19:04) Az első ember
  • Utolsó 20

HTML

Az időutazó

2013.11.03. 10:45 | Tirgit | Szólj hozzá!

V. Varga TiborAz időutazó

 

Egy kivánság, repül az idő. Nincs szükségem

Gombra, tudományra, dzsinnre, csak egy álom kell,

Egy álom, miből nincs ébredés, lecsukom a szemem,

 

Előttem feketeség, majd színek, majd formák, majd illatok, lassan képes vagyok felfogni hol vagyok, hogy vagyok, és főleg, hogy mikor; amit érzek, valami mámort, valami ámort, valami kellemes, életeken átívelő varázslatot, valami teljeset, valami olyat, hogy itt az út vége, hogy stop, nincs tovább, valami egyszerűt, valami csodát. Érzem a ruhád illatát. Érzem a bőröd, ájultan is érzem, hogy meleg, kérem, hogy engedj közelebb, érzem azt ami ritka, egyszerre érzek mindent ami elindít titkos suttogásokat, amiért az ember mindent megadna, amiről minden szól.

 

Ha kinyitnám a szemem, csak a szobám plafonja bámulna vissza rám,

Fehéren, nyugodtan, illattalanul, távol mindentől amire vágyom,

És bár feszíti szét a szemem a reggel, érzem a betóduló fényt, kelni kell,

még egy picit – kérlek, maradj, álmom –  összeszorítom a szemem,

Megpróbálom elkapni a halványodó formád utolsó körvonalait.

Címkék: vers monológ varga tibi

A bejegyzés trackback címe:

https://myotherside.blog.hu/api/trackback/id/tr915612455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása