MyOTHERSIDE

Címkék

Utolsó kommentek

  • Littlewood: Ez nagyon tetszik. El tudtam képzelni. (2012.12.19. 08:08) Ölelés
  • Tirgit: @tame the shrew: köszi! jó szemezgetést! (2011.04.17. 20:07) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Ez a vers annyira szép, hogy az már fáj. (2011.04.13. 21:28) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Huhhh, elállt a szavam ettől a verstől. Mi minden van ebben a négy sorban ! (2011.04.13. 21:27) -
  • tesz-vesz: a vége tetszik (2010.02.20. 19:04) Az első ember
  • Utolsó 20

HTML

Minden csak komédia

2012.01.14. 23:53 | Tirgit | Szólj hozzá!

Bata Gábor - Minden csak komédia

 

Minden csak komédia
Néha nagy elfojtott sikoltás tép belül
Minden látszatbékén, örömön felül
Ez nem a pillanat feltörő dühe.
Nem. Nem a szem a lélek tükre.
Mindenem mutatvány, vérem a játék
Nekem a színlelés ismerős tájék.
Lassacskán legyőztem, szunnyad az átok
De csak egy szikra mit mindenkor várok.
A bennem dübörgő vulkán elsöprő
Félek vad dühöm járvány s fertőző
A négy lovas a Végén lakik itt mélyen
Itt vannak nem mennek akárhogy kértem
Egyszer eljönnek rémísztő gyötrelem
Elviszik kit addig magamhoz öleltem.
Sivár, torz lelkembe vissza nem térnek
Mit akartak, addigra mindent elértek
Ki leszek nélkülük? De velük ki vagyok?
Éntőlem jobb ha nagyon is tartotok.
De várom a megváltást hogy egyszer kiderül
Nem a gyámoltalan az aki megbékül:
Az hős csak igazán ki tudja, hogy menekül.

Címkék: vers bata gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://myotherside.blog.hu/api/trackback/id/tr83546487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása