MyOTHERSIDE

Címkék

Utolsó kommentek

  • Littlewood: Ez nagyon tetszik. El tudtam képzelni. (2012.12.19. 08:08) Ölelés
  • Tirgit: @tame the shrew: köszi! jó szemezgetést! (2011.04.17. 20:07) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Ez a vers annyira szép, hogy az már fáj. (2011.04.13. 21:28) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Huhhh, elállt a szavam ettől a verstől. Mi minden van ebben a négy sorban ! (2011.04.13. 21:27) -
  • tesz-vesz: a vége tetszik (2010.02.20. 19:04) Az első ember
  • Utolsó 20

HTML

Légy művész!

2008.10.18. 13:18 | Bata Gábor | Szólj hozzá!

Bata Gábor: Légy művész!

/Willy Münzenberg naplójából/

 
 
-Látod fiam? Kész a rendszer
 
Tudtuk persze, hogy kész lesz egyszer
 
De a mindenit! Ez szinte hibátlan
 
Mikor a tömeg elé kiálltam
 
Először, kissé féltem tőlük
 
Most uralom - én az őrük -
 
Minden gondolatuk, minden szavuk
 
Minden számításuk minden hazug.
 
Azaz dehogy ők csak írnak
 
Ameddig csak írni bírnak
 
Ha hisznek bennem nekik nem fáj
 
Költögetik, hogy "Oh vörös száj
 
Mikor csókra nyújtod kedves
 
Ajkadon a rúzsod nedves..."
 
Nevetséges. De mindegy. Enyém.
 
Így már nincs baj bármily remény
 
Daggasztja az álnok népet
 
Adok nekik reményt szépet,
 
Nálam van az Ész, elviség
 
Enyém már az értelmiség.
 
Szavakat, festéket tőlem bőven kaptok
 
Híresek is lesztek ha engem adni hagytok,
 
Egyet kérek nem mást egyszerű lesz tényleg
 
Add nekem a lelked lehetőleg végleg....

Címkék: vers gondolat bata gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://myotherside.blog.hu/api/trackback/id/tr39720013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása