MyOTHERSIDE

Címkék

Utolsó kommentek

  • Littlewood: Ez nagyon tetszik. El tudtam képzelni. (2012.12.19. 08:08) Ölelés
  • Tirgit: @tame the shrew: köszi! jó szemezgetést! (2011.04.17. 20:07) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Ez a vers annyira szép, hogy az már fáj. (2011.04.13. 21:28) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Huhhh, elállt a szavam ettől a verstől. Mi minden van ebben a négy sorban ! (2011.04.13. 21:27) -
  • tesz-vesz: a vége tetszik (2010.02.20. 19:04) Az első ember
  • Utolsó 20

HTML

A girbegurba madárlány balladája 1.

2008.06.21. 21:21 | Jankó | 3 komment

& Barnás Bálint

 

egy férfiúr mesélte!:

 

Rárebbent a vállamra egy girbegurba madárlány,

Azt csipogta, nem lehetek a vállamon kapitány.

Nem lehetek, nem lehetek – csipi csipi – csipogta,

Csipi csipi csipi csipi csipi csipi csipogta.

 

Esőcseppek potyorogtak, a madárlány elrepült,

A madárlány unokanyja madárvajat köpörült.

Unokanyám, édesanyám! – Igen lányom, köp köp köp?

Köpi köpi köpi köpi köpi köpi köp köp köp?

 

-Elragadt a végzetesnek tűnő tojó szerelem,

Az a csinos pulykakakas-admirális kell nekem.

-Nem vagyunk mi pudlipávák cikormányos fajzata!

Megdárdázlak, tarélyozlak, te csirkekurva!

 

Ahogy hallta a madárlány unokanyja dorgalyát,

Elindult hát bizalommal, hol van nagypapamadár.

Csirkeország kapujában egy agg férfi nyoszolyált,

Elsiratta, megsiratta unokamadárlányát.

 

-Édes lányom cefe-cafa, hová lett a tarályod?

Meretyentyó! Karvalyhalál! Elvitte köpi köpi.

-Gyere ide Morzsa kutyám, nézzed kalitka horrort!

Morzsi kutya ijedtében annyira félt, hogy lét folyt.

 

Amikor a férfimadár abbahagyta balladát,

Hirtelen felkiáltottam: girbegurba madárlány!

Címkék: vers bálint csem

A bejegyzés trackback címe:

https://myotherside.blog.hu/api/trackback/id/tr62532745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bata Gábor 2008.06.22. 00:01:36

Jézusom

Tirgit · http://myotherside.blog.hu/ 2008.06.22. 11:50:25

A 3. versszak zsenialitását nem éri el a többi, de az egész nagyon jó!
süti beállítások módosítása