MyOTHERSIDE

Címkék

Utolsó kommentek

  • Littlewood: Ez nagyon tetszik. El tudtam képzelni. (2012.12.19. 08:08) Ölelés
  • Tirgit: @tame the shrew: köszi! jó szemezgetést! (2011.04.17. 20:07) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Ez a vers annyira szép, hogy az már fáj. (2011.04.13. 21:28) Én vagyok az...
  • tame the shrew: Huhhh, elállt a szavam ettől a verstől. Mi minden van ebben a négy sorban ! (2011.04.13. 21:27) -
  • tesz-vesz: a vége tetszik (2010.02.20. 19:04) Az első ember
  • Utolsó 20

HTML

Mozdulatlanul

2012.09.14. 15:05 | Tirgit | Szólj hozzá!

V. Varga TiborMozdulatlanul

Ha elbújtál valahol, most már előjöhetsz,

Elmúlt az idő, épp most éppen most van.

Megállt minden óra, mozdulatlan

Embertömeg egyként él most holtan.

Néhány ezer esőcseppnyi sziklaszilárd kristály,

Nem jutok közelebb hozzád,

Elállják az utam,

 

azt hittem ha leáll az idő lesz időnk egymásra, közel leszel, simogathasz, én viszont, viszont nem számoltam azzal, hogy ha az idő megáll, minden megáll, és azok a parányi lényegtelen pici esőcseppek lesznek azok a kibaszott kis akadályok, amik között nem tudok áthaladni, amik miatt nem érinthetlek meg, pedig látlak, pedig közel vagy, pedig érzem, hogy vonzol, mint ahogy egy nap húzza magához a bolygót, úgy szippantasz magadba, én pedig küzdök, de azért küzdök hogy egy helyben maradjak, mert ha engedek, az esőcseppkristályok millió lyukat szaggatnak belém, mire elérlek meghalok.

 

És ha meghalok, az idő megy tovább,

Felocsúdik mindenki, s a sok esőcsepp

eléri a pocsolyát. Vagy mégis erős voltam,

és úgy érik el, életben maradt mind

a testem, mind a lelkem, így sétálsz

el elfordulva, már nem ismersz meg engem.

Címkék: vers gondolat monológ varga tibi

A bejegyzés trackback címe:

https://myotherside.blog.hu/api/trackback/id/tr744776050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása